Listetå er finurligt, farverigt og fisefornemt.

onsdag den 15. august 2012

Mine Yndlings Kjoler

Det bedste ved bryllupper, udover at det selvfølgelig er en kærlighedsfest, er at man kan tage et vildt skrud på og danse hele natten. Derfor har jeg lavet disse 3 kjoler henover de sidste to år. Og sikke en fest man har i sådanne kjoler! For ja, det er sandt, alting er sjovere i høje stilletter og silke. 

Den første her er syet til min søsters bryllup. Der er ca. 12 m stof i, for tro mig, der skulle klippes mange cirkler til skørtet. Den råhvide silke og flæse stoffet er købt i Italien, og resten er alle mine ynglingsstoffer jeg har fundet i genbrug, små stofforretninger og arvet. 

Alle kjolerne kan laves på bestilling.





Blomster, farver, flæser... Mhmmm. Denne kjole er faktisk syet til modellens bryllup. 





En rigtig dansekjole, med et kæmpe rundskåret skørt, bar ryg, store pufærmer og blonder. En blanding af Glamour og Grease. Den er syet til min brors bryllup, og netop i dansestil da han er min ynglings dansepartner.  





Model: Lise Søndergaard Thomsen

Ingen kommentarer:

Send en kommentar